Vraag stellen
Sta je bij ons ingeschreven stel dan je vraag via de patientenapp.
Sta je niet ingeschreven en heb je een niet medische vraag. Mail dan naar: info@huisartsenpraktijkpneuma.nl
- Kijk ook even bij ‘veelgestelde vragen’ helemaal onderaan deze pagina
Contact & locatie
Doordat we met een klein team werken is er niet op elk moment iemand aanwezig op de praktijk. Bijvoorbeeld als we visites aan het rijden zijn. Maak daarom altijd eerst een afspraak, zo voorkomt u dat u voor een dichte deur staat.
Is het mogelijk me als nieuwe patiënt in te schrijven?
Ja, wij zijn geopend voor nieuwe inschrijvingen. Voor meer info en het online inschrijfformulier klik boven in de balk op inschrijven
Heb ik bij huisartsenpraktijk pneuma een vaste huisarts?
Ja, we werken met een vast team. Bij het maken van een afspraak kan je kiezen bij wie je je afspraak maakt.
Hoe kan ik een afspraak maken?
Maak 24/7 via de patiëntenapp een terugbelafspraak en je huisarts belt je terug op een moment dat het jou uitkomt. Wel zo makkelijk.
Bel je liever? Bel naar 0487-745100 en toets 3 voor het maken van een terugbelafspraak. Ook dit kan op elk moment van dag.
Hoe kan ik een afspraak annuleren?
Ook dit kan 24/7 via de patientenapp
Bel je liever? Bel naar 0487-745100 en toets 3 voor het maken of annuleren van een terugbelafspraak. Ook dit kan op elk moment van dag.
Hoe kan ik een afspraak maken op de praktijk?
We vragen je om je vraag eerst via de app of via een terugbelafspraak te stellen. Op deze manier kunnen we een inschatting maken van wat je nodig hebt of je vraag direct beantwoorden. Weet je zeker dat je een fysieke beoordeling nodig hebt of bespreek je liever iets face to face dan kun je via de app een afspraak maken.
Hoe log ik in op de patiëntenapp?
Het inloggen op onze patiëntenapp doe je met je digiD. Download de app van spreekuur.nl op je smartphone/tablet of ga naar www.spreekuur.nl
Wat moet ik doen als ik een blaasontsteking denk te hebben?
Herken je de klachten van een blaasontsteking? Vang dan urine op in een schoon potje om dit op de praktijk te laten onderzoeken. Bij voorkeur de eerste urine van de dag. Tot je naar de praktijk gaat bewaar je het in de koelkast. Het liefst lever je de urine in vóór 10:00 zodat wij de tijd hebben het te onderzoeken, zo nodig medicatie voor te schrijven en de apotheek dit nog dezelfde dag kan klaarleggen.
Hoe kan ik een afspraak annuleren?
Je kunt dit doen via de patiëntenapp of telefonisch.
Kan ik een verklaring van de huisarts krijgen, als ik bijvoorbeeld mijn vakantie annuleer?
Volgens de richtlijnen van de KNMG geven wij géén medische verklaringen af over onze patiënten aan niet-medische instanties.
Mocht de vragende instantie toch “medische informatie” nodig hebben, dan kunnen zij op hun kosten hetzij een onafhankelijk geneeskundige aanwijzen (bijvoorbeeld de GGD) hetzij via hun medisch adviseur informatie bij ons opvragen. In dat geval zullen wij een medisch rapport geven met feitelijke informatie, echter zonder advies of aanbeveling. Het is dan aan de medisch adviseur om met de informatie een oordeel te vormen of een advies te geven.
Via onderstaande link is het uitgebreide standpunt van de beroepsvereniging in meerdere talen te vinden: https://www.knmg.nl/actueel/publicaties/geneeskundige-verklaring
Openingstijden
maandag | 8:00 — 17:00 |
dinsdag | 8:00 — 17:00 |
woensdag | Gesloten |
donderdag | 8:00 — 17:00 |
vrijdag | 8:00 — 17:00 |
zaterdag | Gesloten |
zondag | Gesloten |